MEDIA PRO APOSTA PELS CONTINGUTS GLOBALS

MEDIAPRO STUDIO ÉS L’APOSTA DEL GRUP PELS CONTINGUTS GLOBALS, AMB UNA INVERSIÓ DE 200 M €

Ja al 2019, MEDIAPRO STUDIO crearà, produirà i distribuirà 34 sèries en espanyol i anglès amb un abast global

El Grup MEDIAPRO ha anunciat el llançament de THE MEDIAPRO STUDIO amb una inversió de 200 M € per la seva expansió internacional i per a desenvolupar continguts originals. L’ empresa audiovisual crearà, produirà i distribuirà 34 sèries en castellà i anglès, consolidant la seva reputació com a actor important en la creació de continguts. El grup està evolucionant en el seu paper com a productor de continguts de referència a Espanya, convertint-se en un protagonista actiu a escala internacional impulsant produccions dissenyades per al mercat global.

Amb seu a Barcelona, ​​THE MEDIAPRO STUDIO compta amb 10 oficines creatives a tot el món, amb 34 sèries en marxa el 2019 i una inversió global de 200 milions d’euros per a la producció de sèries, pel·lícules, espectacles, formats curts i documentals a Espanya, Itàlia, Portugal i Gran Bretanya, Finlàndia, Colòmbia, Mèxic, Argentina, Xile, Estats Units i Orient Mitjà.

THE MEDIAPRO STUDIO reflecteix la trajectòria prestigiosa del Grup, la seva situació actual i els seus ambiciosos plans de futur en un mercat de continguts en expansió.

Després de més de 20 anys de producció de continguts i aportacions decisives a l’èxit internacional de les produccions de ficció espanyoles, el grup MEDIAPRO és ara representant i impulsor de projectes dissenyats per a tots els mercats i operadors. L’estructura de MEDIAPRO STUDIO inclou desenvolupament, creació, producció, serveis audiovisuals, direcció artística i distribució.

A més, MEDIAPRO STUDIO també participa en el finançament de nous projectes. Això comporta un canvi de paradigma per als models de producció tradicionals a Espanya, creant una marca global que permeti al Grup crear grans franquícies, finançar projectes i controlar la distribució i els drets de propietat intel·lectual en associació amb els principals socis internacionals.

EL MEDIAPRO STUDIO comparteix crèdits de producció amb HBO, Netflix, Amazon, FOX, Turner, Disney, Yle, Sony, Vice, DirecTV, Hulu, Viacom, TF1, Televisa, Univisión, Movistar, TVE, A3Media, Mediaset España i Globo Internacional. Els seus equips creatius estan treballant en el desenvolupament de 200 projectes a Espanya, Estats Units, Gran Bretanya, Colòmbia, Argentina, Xile, Portugal i Orient Mitjà. THE MEDIAPRO STUDIO també produeix més de 5.000 hores de programes d’entreteniment, amb formats originals com “El intermedio”, “Zapeando” i “El conquistador de la terra del món”, o franquícies mundials com “Ninja Warriors”.

Jaume Roures, soci director del grup MEDIAPRO, va explicar: “Ha arribat el moment de superar el nostre paper com a productora i convertir-nos en un estudi. Durant 25 anys, hem produït centenars de projectes de gran qualitat arreu del món, amb la capacitat de desenvolupar contingut global, des del concepte fins a la difusió, incloent la producció executiva i la direcció artística. Per això, sentim que estem preparats per fer un pas més i crear contingut únic. “

Tatxo Benet, soci gerent del grup, va afegir: “Volem ser una empresa global, un actor clau en la indústria de continguts internacionals, enfortint la nostra presència a tot el món com a part del nostre creixement. Estem molt entusiasmats amb aquest pas que permetrà per augmentar el nostre públic i la nostra capacitat de producció “.

Javier Méndez Zori, Javier Pons i Laura Fernández Espeso supervisaran les produccions del Studio a tots els seus territoris per impulsar la creació, la producció, el finançament i la distribució de continguts, reforçant també la seva presència als Estats Units a través de la seva oficina de Nova York que es va obrir fa tres anys.

Amb més de 6.700 professionals i 58 oficines als quatre continents, el Grup MEDIAPRO ha col·laborat amb directors com Oliver Stone (“Comandante”), Paolo Sorrentino (“El jove papa”), Fernando León d’Aranoa (“Los lunes al sol”, “Un dia perfecte” AKA “Un dia perfecte”), Isabel Coixet (“La vida secreta de les paraules”, “Nadie qui és la nit” AKA “Ningú no vol la nit”), Roman Polanski (“Carnage”), Woody Allen (“Vicky Cristina Barcelona”, “Midnight in Paris”), i va promocionar projectes com “Tres metros sobre el cielo”, “Águila Roja”, “Vis a Vis”, “Sis somnis” i “Tot per el joc”. Actualment col·labora en projectes creatius amb figures de prestigi com David Simon (creador de “The Wire”), Àlex i David Pastor, Javier Olivares, Ran Tellem, Daniel Burman, Diego San José, Fernando González Molina, Iván Escobar i més.

Actualment, MEDIAPRO té 27 espectacles d’entreteniment que es difonen, abastant tots els gèneres, des de la comèdia, les notícies i els documentals fins a concursos. També va estar a càrrec de les primeres produccions europees de Netflix i Amazon, “Los reyes de la comedia”, “Six Dreams” i “All or nothing: Manchester City”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

%d bloggers like this: