La terrassa de l’Espai Pujades 350 ahir a la nit va acollir la Festa d’Estiu que organitza cada any el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i amb ella, l’entrega dels Premis Impacte 2017. Uns guardons  per reconèixer els projectes, accions, o campanyes de comunicació més destacats per l’impacte generat entre el públic i la capacitat d’influència en el sector de la comunicació a Catalunya.

Per determinar les campanyes guanyadores, és convidar a tothom que votés entre els tres projectes que optaven a premi en cada categoria. A la categoria comercial, que premia la millor acció de comunicació amb objectiu comercial, hi participaven les campanyes d’Ametller Origen, Audi i Gas Natural. Mentre que les campanyes finalistes a millor acció de comunicació amb objectiu social foren Trailwalker d’Oxfam, Catalunya Experience i Casa Batlló. Dracs & Roses. I els guardons a la iniciativa més innovadora en el sector de la comunicació es van debatre entre TVISIO, Vilynx i #Mamashooper de Deliverry.

Els projectes guanyadors van ser:

  • Atmeller Origen com a millor campanya comercial.
  • Casa Batlló com a millor campanya social.
  • #Mamashooper de Deliverry com a iniciativa més innovadora.