El Grup Godó – 8tv compra de nou les accions que va vendre ara farà vuit anys a Mediaset, trencant la col·laboració que hi havia entre ambdues cadenes.

L’estiu passat la influència de la cadena de Paolo Vasile, Mediaset, va baixar fins a un 30% en les seves participacions a 8tv. Sembla ser que les pèrdues de la cadena del Grup Godó no s’han revertit ni reduït, ja que el 2014 havien tancat amb 4,6 milions de pèrdues i en 2015, amb l’entrada de Mediaset, es van disparar fins als 6,5 milions.

Mediaset, fa dos anys va firmar amb 8tv que si no s’acomplien les expectatives podia revendre les accions i recuperar les inversions. Però va ser l’arribada de Mediaset la que va portar resultats no esperats amb programes com el Trencadís, un magazín relacionat amb la premsa rosa que presentava la periodista Sandra Barneda i que era obra de La Fábrica de la Tele, que va acabar sent cancel·lat. Fa pocs díes s’ha conegut també que 8 al dia, un dels grans programes de 8tv, s’acomiada aquest juny. Així doncs, quedarà només Arucity com a plat fort de la graella, tal i com era abans que arribes Mediaset.

Tot i així, la publicitat de 8tv seguirà essent comercialitzada per Publiespaña, pel que no acabaran de trencar-se les relacions entre Grup Godó i Mediaset. Els continguts però, a partir d’ara, tornen a ser de responsabilitat exclusiva del Grup Godó – 8tv.